Play video
Play video
Play video

Building Tomorrow

Namn:
Varumärkeskampanj
Kund:
Volvo Construction Equipment
Kontakt:
Calle Österberg

Volvo är Sveriges största företag och ett av världens mest respekterade varumärken. Därför är det med stor stolthet och tillförsikt vi nu kan presentera den varumärkeskampanj som vi tagit fram tillsammans med våra vänner på Volvo Construction Equipment.

 

Kampanjen heter Building Tomorrow och innefattar allt från strategi, koncept och idé till filmer, foto, reportage, kalenderproduktion och annonsering från tre unika projekt som framför allt speglar Volvos hållbarhetsstrategi. Kampanjen kommer efter sommaren att fulländas med en övergripande varumärkesfilm ”Good morning, tomorrow” som förenar de tre delarna tillsammans med ett exklusivt soundtrack.


Filmerna producerades tillsammans med BZE och bilderna togs av Marcel Pabst.
Kolla in kampanjhubben på www.volvoce.com/global/en/this-is-volvo-ce/what-we-believe-in/building-tomorrow/